اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ایمن سازی محور راه کربلا با نصب 70تابلو هشدار دهنده

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی منطقه ۲۲ از ایمن سازی مسیر تردد زوار و اتمام عملیات نصب تابلوهای راهنمایی مسیر و هشدار در مسیر منتهی به پایانه مرزی خسروی خبر داد.

ایمن سازی محور راه کربلا با نصب  70تابلو هشدار دهنده

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،سید فرهاد خدابخشی که مسئولیت کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه ۲۲ را برعهده دارد در بازدید از محدوده پایانه مرزی خسروی اظهار کرد: باتوجه به حجم تردد بالای زائران حسینی از پایانه مرزی خسروی نسبت به سال گذشته به دلیل پذیرش ۲۴ ساعته آن و احتمال افزایش حوادث ترافیکی، به همت جهادگران این منطقه نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده در معابر منتهی به این پایانه و مسیر راه کربلا صورت گرفت.

وی افزود: جهادگران اعزامی به این منطقه طی یک پایش با حضور کارشناسان راهور نقاط حادثه خیز مسیر راه کربلا را شناسایی و تعداد ۷۰ تابلوی هشدار در این محور نصب شد.

خدابخشی همچنین از نصب ۷ تابلو با مقیاس بزرگ در طول مسیر راه کربلا خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ ادامه داد: رنگ آمیزی سرعتگاه‌های معابر پایانه مرزی خسروی از دیگر خدمات جهادگران این منطقه در حوزه ترافیکی در این محدوده مرزی بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول