اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ثبت رویداد جشنواره گل نرگس خفر در هفته دولت

مسوول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر از ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت خبر داد.

ثبت رویداد جشنواره گل نرگس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اصغر طاهری باب اناری گفت: ازآنجاکه شهرستان خفر دارای آب‌وهوای چهارفصل بوده و به لحاظ جغرافیایی محصولات متنوعی در آن کشت می‌شود موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرارگرفته است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر افزود: یکی از آن محصولات گل نرگس است که قدمتی دیرینه دارد و هرساله در فصل برداشت، جشنواره و برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌گردد که مورد استقبال گردشگران قرارگرفته است و در کنار آن محصولات‌ کشاورزی و صنایع‌دستی عرضه می‌شود.

طاهری بیان کرد: برگزاری این جشنواره گام مؤثری در جهت معرفی ظرفیت‌ها، صنایع‌دستی و سوغات خفر است.

او ادامه داد: مراحل مستند نگاری و پیگیری امور اداری ثبت گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور انجام شد و خوشبختانه این رویداد گردشگری در تاریخ 1402/5/24به شماره ثبت 020216239 در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است وهم زمان در هفته دولت ابلاغ گردید.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول