اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادعای مجدد اردن در ساقط کردن پهپاد ورودی از سوریه

ارتش اردن با بیان اینکه یک پهپاد ورودی از حریم هوایی سوریه به قلمرو این کشور را سرنگون کرده، اما از اعلام محتویات یا محموله آن اجتناب کرد.

ادعای مجدد اردن در ساقط کردن پهپاد ورودی از سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های اردنی شامگاه دوشنبه مدعی شد که برای سومین بار در ماه جاری میلادی (آگوست)، یک پهپاد را که از سوریه در حال ورود به این کشور بوده، سرنگون کرده است.

ارتش اردن با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به اینکه پهپاد مذکور در قلمرو این کشور سرنگون شده، اما از اعلام محتویات یا محموله آن اجتناب کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، مقام‌های اردنی اخیراً ادعا کرده‌اند که اسلحه و همچنین مواد مخدر توسط هواپیماهای بدون سرنشین از طریق مرز سوریه قاچاق می‌شود.

آنها مدعی هستند که استفاده روزافزون از پهپادهای حامل مواد منفجره، بُعد جدیدی را در جنگ بین مرزی با تجارت میلیارد دلاری مواد مخدر اضافه کرده است.

پیش از این نیز یک منبع نظامی مسئول در فرماندهی کل نیروهای مسلح اردن گفته بود که یک پهپاد حامل مواد منفجره تی‌ان‌تی را که از سوریه وارد شده بود، منفجر کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

ارتش اردن همچنین بر برخورد جدی با هر گونه تهدیدی در منطقه مرزی و هر تلاشی برای تضعیف و برهم زدن امنیت کشور و ارعاب شهروندان آن تأکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول