اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نظری: در بازی با فرش‌آرا عملکرد داوران فاجعه بار بود

سرمربی تیم فوتسال حافظ ساری گفت: بازیکنانم از لحاظ فنی بهتر از فرش‌آرا بودند، اما تصمیمات داوران تمرکز تیم‌مان را بهم ریخت.

نظری: در بازی با فرش‌آرا عملکرد داوران فاجعه بار بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی نظری بعد از شکست 3 بر 2 حافظ ساری مقابل فرش آرا مشهد اظهار داشت: فرش‌آرا یکی از تیم‌‌های قدیمی لیگ برتر و قابل احترام است. در بازی روز گذشته تیم ما از لحاظ فنی شرایط بهتری نسبت به فرش‌آرا داشت و بازیکنانم یک بازی روان و خوب ارائه کردند. در کل بازی تیم فرش‌آرا بیش از 5 موقعیت نداشت و بازیکنانم موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم خلق کردند، اما داوران زحمات ما را بر باد دادند.

وی افزود: متاسفانه نتیجه این دیدار درون زمین رقم نخورد و همانطور که دیدید داوران در این بازی عملکرد فاجعه‌باری داشتند. دو گل صحیح بازیکنانم را به اشتباه مردود اعلام کردند و پنالتی نقطه دوم ما را پس از توقف چند دقیقه‌ای و با اعتراض بازیکنان و کادر فنی فرش‌آرا لغو کردند. در کجای دنیا داوری در ابتدا نقطه پنالتی دوم را نشان می‌دهد و با اعتراض تیم حریف نظر خود را عوض می‌کند؟ در این بازی کادرفنی فرش‌آرا اعتراض زیادی می‌کردند و با هر اعتراض وارد زمین می‌شدند، اما متاسفانه داور هیچ‌ کارت یا تذکری به آنها نمی‌داد، اما برعکس با کمترین اعتراض به بازیکنان ما کارت می‌داد و همین برخورد بازیکنان و کادر فنی ما را عصبی می‌‌‌کرد.

نظری تصریح کرد: تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و روند امیدوار کننده‌‌‌‌‌ای داریم. بازیکنانم در این بازی توانستند هواداران ساروی را به وجد بیاورند و هواداران تیم سالن شهید حسینی را پر کردند و من قدردان همه آنها هستم. امیدوارم با پیروزی در بازی‌های آینده لطف آنها را جبران کنیم. هواداران ساروی‌‌ در کشور بی‌نظیرند و ما قدر این هواداران را می‌دانیم.

سرمربی حافظ ساری گفت: حواشی اطراف باشگاه با قاطعیت مجموعه باشگاه به اتمام‌ می‌رسد. متاسفانه در این مدت این حواشی تمرکز بازیکنانم را  بهم ریخت، اما تمام جامعه فوتسال مازندران در کنار هم قرار داریم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنیم. چه افرادی که درون باشگاه هستند و چه افرادی که در مجموعه نیستند و با اتحاد به فکر بهبود شرایط تیم هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول