اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

واکنش فدراسیون بسکتبال به معطلی چند ساعته مربی خارجی در فرودگاه

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در خصوص معطلی چند ساعته مربی خارجی در فرودگاه توضیحاتی داد.

واکنش فدراسیون بسکتبال به معطلی چند ساعته مربی خارجی در فرودگاه

فتانه ملک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایج ملی‌پوشان بسکتبال در کاپ آسیا، عنوان کرد: ما شورای فنی داریم، اجازه دهید شورای فنی و مربیان ملی گزارشات رو بدهند، جمع بندی کنیم تا در مورد آن صحبت کنم.

نایب رئیس بانوان بسکتبال درباره اتمام قرارداد مربی خارجی و اینکه آیا در آینده با او همکاری خواهید داشت، گفت: این موضوع هم مربوط به همان جمع‌بندی می‌شود اما مربی خارجی قراردادش تا کاپ آسیا بود و تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مربی یونانی به خاطر اتمام قراردادش در فرودگاه چند ساعت معطل شد، تصریح کرد: خیر اینطور نیست. هر خارجی که می‌رود و دوباره به ایران برمی گردد همین روال طی می‌شود و این کار عادی است.

ملک در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه لیگ برتر مسابقات به چه صورت خواهد بود؟ یادآور شد: تیم‌ها در حال عضوگیری هستند و قرارداد بازیکنان امضا می‌شود. ما لیگ را از مهرماه شروع می کنیم. جلسه در سازمان لیگ در خصوص پرداخت ورودی و شکل برگزاری مسابقات انجام شده و در زمان قرعه‌کشی شکل برگزاری نیز مشخص خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول