اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تأمین آب و برق پایدار زائرین اربعین در مرز باشماق

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب و برق مواکب برپاشده برای استقبال از زائراین اربعین حسینی(ع) در مرز باشماق مریوان، فراهم شده است.

تأمین آب و برق پایدار زائرین اربعین در مرز باشماق

آرش آریانژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مرز باشماق مریوان برای دومین سال متوالی برای زائرین اربعین حسینی انتخاب شده و وزارت نیرو هم به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین کننده زیرساخت‌های انرژی، نقش اساسی و مهمی را ایفاد می‌نماید.

وی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر این مراسم شورای هماهنگی صنعت آب و برق کردستان به صورت هفتگی اقدام به برگزاری جلسه و موارد مرتبط با این همایش عظیم ملی را در حوزه انرژی پیگیری و رصد می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان به رضایت زوار و زائرین اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدیدی که صورت گرفت، تمهیداتی که برای تأمین زیرساخت‌های لازم اندیشیده شده، زائرین گرامی از وضعیت موجود رضایت کامل داشته و در کنار موضوع اربعین، شرکت‌های صنعت آب و برق استان خدمات دیگری برای راهیان نور در محل یادمان والفجر 4 ارائه می‌نمایند.

آریانژاد ادامه داد: در حوزه‌های پیاده روی بزرگ اربعین و راهیان نور، تبلیغات و اقدامات خوبی در سطح شهر مریوان اجرا شده و همان‌گونه که عملیات عمرانی و مهندسی برای مجموعه صنعت آب و برق استان، مهم و حیاتی است، فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز مورد تأکید و قابل اجراست.

وی با اشاره به موضوع مدیریت مصرف بهینه آب و برق در استان، افزود: با همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های جهادی و شبانه روزی صنعت آب و برق مشکل خاصی در تأمین آب و برق شهروندان تا به این لحظه وجود نداشته و امیدواریم با همین همراهی و همکاری مردم، روند خدمت‌رسانی به صورت بی‌وقفه و پایدار ادامه یابد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول