اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ماجرای قطعی ۲ روزه آب در جنوب غرب شیراز چه بود؟

مدیرعامل شرکت آبفا شیراز نشست زمین و فرسودگی شبکه را دلیل شکستگی لوله و قطعی آب در جنوب غرب شیراز عنوان کرد.

ماجرای قطعی ۲ روزه آب در جنوب غرب شیراز چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت آبفا شیراز نشست زمین و فرسودگی شبکه را دلیل شکستگی لوله و قطعی آب در جنوب غرب شیراز عنوان کرد.

صبح پنج‌شنبه دوم شهریورماه حوالی ساعت ۸ افت شدید فشار آب و قطعی کامل در برخی نقاط جنوب غرب شیراز مردم را با چالش رو به رو کرد. قطعی آبی که دو روز به طول انجامید و دلیل آن هم شکستگی یکی از خطوط انتقال آب در کمربندی شیراز عنوان شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز در این راستا به خبرگزاری فارس گفت: فرسودگی شبکه آبرسانی مهم‌ترین دلیل شکستگی خط ۸۰۰ انتقال آب واقع در کمربندی جنوبی شیراز بود.

بهمن بهروزی با بیان اینکه این شکستگی اتفاق غیرقابل پیش‌بینی و خارج از اختیارات بود، افزود: بر اثر شکستگی این خط، محدوده دو طرف کمربندی شیراز شامل بلوار باهنر، سفیر جنوبی، سراج، پاییز، فرهنگیان، سفیر جنوبی و ... با قطعی و یا اُفت فشار اب رو به رو شدند که ما تلاش کردیم از خطوط فرعی تا حدی آب را برای این مناطق تامین کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل تلاقی این خط با پروژه مربوط به شهرداری و بتن ریزی در این محدوده کار بسیار سخت بود و باید به عمق ۶ متری می‌رسیدیم.

بهروزی افزود: تعمیرات این خط که از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و ۲۴ ساعت به طول انجامید و تا آب وارد خط شد ۲۸ طول کشید. او با بیان اینکه ۴، ۵ اکیپ طی ۲۴ ساعت برای تعمیر این خط مشغول فعالیت بودند، گفت: نشست زمین و فرسودگی شبکه از دلایل اصلی این اتفاق بود.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول