اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر ولی‌وند: فرماندهان آینده ارتش در دافوس پرورش پیدا می‌کنند

فرمانده دافوس ارتش، گفت: افسران و فرمانده‌هان آتی ارتش در عرصه‌های مختلف در این دانشگاه پرورش می‌یابند.

امیر ولی‌وند: فرماندهان آینده ارتش در دافوس پرورش پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم آغاز سال تحصیلی دافوس (دانشگاه فرماندهی و ستاد) ارتش دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی صبح امروز (دوشنبه، ۶ شهریورماه) با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دافوس ارتش در این دانشگاه آغاز شد.

همچنین در این مراسم، دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر علی مهدوی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش، امیر محمد یوسفی‌خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از اساتید دافوس ارتش حضور داشتند.

امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دافوس ارتش در این مراسم، گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با قدمتی ۹۰ ساله در تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی گام برداشته و در راستای جهاد تبیین دکترین نیروهای مسلح را سرلوحه خود قرار داده است.

وی افزود: دانشگاه دافوس ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ‌گاه تعطیل نشد؛ اساتید این دانشگاه با حضور در جنگ تحمیلی و با طرح‌ریزی‌های در عملیات‌های مختلف پیروزی‌های زیادی را رقم زدند. 

امیر ولی‌وند در ادامه با ارائه گزارشی از روند پذیرش دانشجویان در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: از هزار داوطلب و شرکت‌کننده در آزمون ورودی در نهایت پس از طی مراحل مختلف جذب ۲۷۷ دانشجو از ارتش و سپاه و ۱۴ دانشجو از کشورهای عراق، عمان، هند و پاکستان در سال جدید تحصیلی دانشگاه پذیرفته شدند که از امروز تحصیلات تکمیلی خود را آغاز می‌کنند.

فرمانده دافوس ارتش در ادامه با اشاره افراد حاضر در دوره ۳۴ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که بهترین افراد و نفرات از میان شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی در نهایت انتخاب شده و وارد دانشگاه شده‌اند تا افسران و فرمانده‌هان آتی ارتش در عرصه‌های مختلف در این دانشگاه پرورش بیابند.

امیر ولی‌وند در پایان خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان این دوره با طی کردن دروس تئوری، نظری و میدانی آماده مقابله با هرگونه تهدید خواهند بود و با درک و تحلیل تهدید‌، متناسب با آن اقدام خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول