اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نوجوان 14 ساله آمریکایی در تیراندازی ماساچوست زخمی شد

در یک نزاع در جشنواره کارائیب در یکی از شهرهای ایالت ماساچوست که به تیراندازی منتهی شد، دو نفر از جمله یک نوجوان ۱۴ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

نوجوان 14 ساله آمریکایی در تیراندازی ماساچوست زخمی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در جریان تیراندازی در جشنواره کارائیب «ورسستر» ایالت «ماساچوست» آمریکا، دو نفر مورد از جمله یک نوجوان ۱۴ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

شبکه ان بی سی بوستون در این خصوص گزارش کرد، پلیس محلی می‌گوید که هر دو قربانی این حادثه عابران پیاده بی‌گناهی بودند که هیچ ارتباطی به نزاع در جشنواره مذکور نداشتند و به طور تصادفی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

طبق این گزارش، شب گذشته (یکشنبه) به وقت محلی (بامداد امروز دوشنبه به وقت تهران)، در جریان جشنواره کارائیب در  پارک «اینستیتوت» (Institute) ورسستر ایالت ماساچوست، دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

مأموران پلیس پس از اعزام به محل حادثه، یک نوجوان پسر ۱۵ ساله و یک پسر جوان ۲۳ ساله را پیدا کردند که بر اثر جراحات به بیمارستان منتقل شدند که البته جراحات آن‌ها مرگبار نبود.

پلیس تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده است اما تاکنون فردی در ارتباط با این تیراندازی بازداشت نشده است.

این حادثه در حالی به وقوع پیوسته است که اوایل روز گذشته به وقت محلی نیز دو نفر در حادثه‌ای مجزا در ورسستر مورد ضربات چاقو قرار گرفتند که البته جان به در بردند و در پی آن حادثه یک مرد 32 ساله در رابطه با هر دو حادثه چاقوکشی در ورسستر بازداشت شد.

در هفته‌های اخیر به ویژه بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا (چهارم ژوئیه، ۱۳ تیر)، افراد زیادی در تیراندازی‌ها در این کشور جان خود را از دست داده یا زخمی شده‌اند. همچنین در بحبوحه تعطیلات روز استقلال آمریکا، دست‌کم ۱۰ نفر در تیراندازی‌های کور در مناطق مختلف این کشور جان باختند و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند.

خشو‌نت‌های مسلحانه در طول این تعطیلات به حدی بود که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را به واکنش واداشت. با این حال، جمهوری‌خواهان کنگره به طور عمومی تلاش‌ها برای اصلاح قوانین مرتبط با مالکیت و حمل سلاح را مسدود کرده و مخالف تلاش بایدن برای بازگرداندن ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول