اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آغازبکار رویداد علمی و عملی «بایوآپ» در یزد

رویدادی علمی و عملی در حوزه بیوتکنولوژی با رویکرد خلاقیت و کارآفرینی از امروز ششم تا یازدهم شهریور ماه امسال در استان یزد برگزار می‌شود.

آغازبکار رویداد علمی و عملی «بایوآپ» در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، استارتاپ ویکند بایوآپ "BIOUP"، رویدادی علمی و عملی با محوریت بیوتکنولوژی با چاشنی خلاقیت و کارآفرینی از ششم فعالیت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی یزد آغاز و تا یازدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

رویداد بایوآپ با هدف معرفی توانمندی‌ها و کارآفرینی‌ها در علم بیوتکنولوژی ویژه دانش آموزان خلاق در پایه‌های هشتم تا یازدهم در شهر جهانی یزد طراحی شده، تا ایده‌های نوین را شکل داده و پرورش دهد، در این رویداد دانش‌آموزان اطلاعات جدیدی در زمینه بیوتکنولوژی و کارآفرینی کسب می‌کنند و برای تمام رشته‌ها از پایه هشتم تا یازدهم کارگاه‌های متفاوتی برگزار خواهد شد.

این رویداد هفت روزه در مجموع شامل مراحل آموزشی، ایده‌پردازی و کوورک، داوری و اختتامیه می‌باشد و کارگاه‌ها شامل کارگاه بیوتکتولوژی ویژه دنبال کنندگان زیست، کارگاه خلاقیت‌ برای بایوآپی‌هایی که به فکر طراحی با کامپیوتر هستند و کارگاه کارآفرینی جهت آشنایی با روش های کسب درآمد است.

ایده‌ها و نتایج خروجی کارهای دانش‌آموزان در قالب یک پاورپوینت به داوران ارائه و مورد داوری قرار می‌گیرد و در آخر به پنج تیم اول جوایزی اهدا می‌شود.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول