اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وزش شدید باد همراه با غبار در راه همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ضمن صدور هشدار سطح زرد گفت: در اواسط هفته جاری طی ساعاتی باد شدید همراه با پدیده غبار و افزایش ابرناکی در استان به ویژه در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وزش شدید باد همراه با غبار در راه همدان

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان طی امروز و فردا صاف و آفتابی است اظهار کرد: طی دور روز آینده به ویژه در اواسط روز وزش نسبتا شدید باد محتمل است.

وی با اشاره به اینکه اکثر نقاط استان در سه‌شنبه و چهارشنبه میزبان باد شدید لحظه‌ای همراه با پدیده غبار خواهد بود افزود: با گذر موجی از منطقه و استان، طی ساعاتی باد شدید همراه با پدیده غبار و افزایش ابرناکی در استان به ویژه در نیمه شمالی نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ضمن صدور هشدار سطح زرد یادآور شد: از فردا روند کاهشی دما پدیدار خواهد شد به طوری که رفته رفته بین ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد کاهش دما در پیش است.

وی درباره نوسان دمای هوای همدان اضافه کرد: روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در همدان بین ۱۴ و ۳۶ درجه سانتیگراد گزاش شده است.

باقری‌شکیب در پایان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان بهار با ۱۳ درجه سانتیگراد خنکترین ایستگاه و اسدآباد با ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان گزارش شده است.

پایان پیام/89033/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول