اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رشد ۲۰۰ درصدی خرید گندم در لرستان

مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: در سال جاری بالغ بر ۱۲۸ هزار و ۳۹۰ تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده است. یعنی بالغ بر ۲۰۰ درصد رشد در خرید گندم صورت گرفته است.

رشد ۲۰۰ درصدی خرید گندم در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامعلی فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در سطح استان ۴۳ هزار و ۲۰۰ تن گندم توسط کلیه مراکز تعاون روستایی خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: اما این در حالی است که در سال جاری بالغ بر ۱۲۸ هزار و ۳۹۰ تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده است. یعنی بالغ بر ۲۰۰ درصد رشد و پیشرفت در خرید گندم صورت گرفته است.

فتحی اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۵۲۱ تن کلزا، ۲ هزار و ۱۷۵  تن کاملینا و ۲ هزار و ۲۱۰ تن گلرنگ از طریق تعاون روستایی از کشاورزان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌ها و گزارش‌ها، تا پایان شهریورماه کلیه مطالبات خرید کاملینا پرداخت می‌شود.

وی افزود: با همکاری مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ تن محصولات کشاورزی در فروشگاه‌های تعاون روستایی عرضه شده است.

مدیر تعاون روستایی عنوان کرد: ۱۶ هزار تن آرد بین روستاهای فاقد نانوایی، توزیع شده است و ۲۸ هزار و ۳۱۰ تن نهاده نیز توسط تعاون روستایی عرضه و توزیع شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول