اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

لزوم افزایش بودجه بحران برای سال ۱۴۰۳

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:۱۰۰ میلیارد تومان به بحران اختصاص یافت اما باید برای بودجه سال ۱۴۰۳ عدد بیشتری اختصاص یابد.

لزوم افزایش بودجه بحران برای سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در زمان تدوین بودجه ما بسیار پیگیری کردیم که بودجه خوبی برای بحران پیش بینی شود و ۱۰۰ میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافت اما باید برای بودجه سال ۱۴۰۳ بودجه بیشتری اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه بنده سه نامه به شهرداری ارسال کردم که نظام نامه HSE به صورت دقیق و مدون تهیه شود، تصریح کرد: ۱۰ سال و چهار ماه از تصویب ضرورت یک نظام نامه درخصوص HSE در تهران گذشته و دوست نداریم نام این دوره نیز در کنار دوره هایی قرار بگیرد که توجهی به این نظام نامه نداشتند. اگر از زمان آن بگذرد دیگر تذکر نخواهم داد.

مهدی عباسی نیز در ادامه جلسه اظهار کرد: در فرهنگ انقلابی دولت و مردم نداریم بلکه دولت مردمی داریم و می بینیم دولت در راه اندازی صنایع رها شده، مراکز درمانی و بهداشتی و بیمارستانی توفیقات خوبی داشته و پروژه های موفق در حال شکل گیری است.

وی تاکید کرد: به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران از دولت تقدیر می کنیم و از دولت حمایت خواهیم کرد که مسیر خود را ادامه دهد.

عباسی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد محرم شهر، یادآور شد: در میدان آزادی کار فاخر و شایسته ای در حوزه فرهنگی ایجاد شده بود که دیدیم لذت بردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول