اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سی‌وچهارمین هفته تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو

ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای سی و چهارمین هفته متوالی، علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار کردند.

سی‌وچهارمین هفته تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه برای سی و چهارمین هفته متوالی، علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تنها در خیابان کاپلان در تل‌آویو، بیش از 100 هزار نفر در تظاهرات امروز حضور داشتند. تظاهرات گسترده‌ای در نیز در شهر حیفا برگزار شده است.

در خیابان کاپلان در تل‌آویو، تصویر بزرگی از نتانیاهو و همسرش توسط تظاهرات کنندگان حمل شده بود که اشاره به تفریح و خوشگذرانی‌های اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه درگیر بودن این رژیم در ناآرامی‌ها و تنش‌های اخیر دارد.


تظاهرات گسترده در حیفا


تظاهرات گسترده در خیابان کاپلان در تل‌آویو

پیش‌نویس طرح تغییرات قضایی که توسط کابینه بنیامین نتانیاهو در ژانویه پیشنهاد شد، باعث ایجاد شکاف شدید و یکی از بزرگترین جنبش‌های اعتراضی در رژیم صهیونیستی شد؛ اعتراضاتی که به ارتش رژیم اشغالگر هم رسیده و موجب موجی از سرپیچی‌ها شده است.

روزنامه «وال استریت ژورنال» اخیرا در گزارشی اعلام کرد نیروهای ذخیره در ارتش اشغالگر در اعتراض به طرح تغییرات قضایی، غیبت از خدمت را آغاز کرده‌اند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول