اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درگیری ۲ استان جنوبی ۷ روز مانده به آغاز لیگ یک فوتبال!

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی را درمورد تیم نفت و گاز گچساران ارائه کرد.

درگیری ۲ استان جنوبی ۷ روز مانده به آغاز لیگ یک فوتبال!

خداداد افشاریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اختلاف هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در ماجرای حضور تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان، اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته در شروع فصل تیم حفاری اهواز در حال منحل شدن بود و هیچ صاحبی نداشت، مجموعه نفت و گاز گچساران با هماهنگی مجموعه شرکت ملی نفت، این تیم را به گچساران آورد و تمام بازی‌هایش در این شهر انجام شد‌. با هزینه همین مجموعه هم این تیم به لیگ یک صعود کرد.

وی افزود: در سوی مقابل امتیاز تیم استان کهگیلویه را که در مرحله دوم لیگ سه حضور داشت، به خوزستان واگذار کردیم. تمام کارهای اداری را هم انجام دادیم. مجوز کمیسیون  ماده ۵ هر ۲ استان را هم برای انتقال امتیاز ملی حفاری به نفت و گاز دریافت کرده‌ایم. اکنون ظلم بسیار بزرگی است که امتیاز تیم دسته اولی را از گچساران و استان ما بگیرند و به خوزستان بازگردانند‌.

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمانی که ملی حفاری در حال انحلال بود، هیچکس مسئولیت این تیم را قبول نمی‌کرد اما الان با توجه به اینکه تمام بازی‌ها در گچساران برگزار شده، هزینه زیادی کرده‌ایم، مراحل اداری انجام شده، مالک باشگاهی که به دسته اول صعود کرده مجموعه نفت و گاز گچساران و کمیسیون ماده ۵ هم این مسئله را تایید کرده به هیچ وجه این امتیاز دسته اولی قابل بازگشت به اهواز نیست و باید نفت و گاز گچساران در لیگ یک شرکت کند.

افشاریان اضافه کرد: الان ۲ ماه است این تیم زیر نظر سرمربی خود یعنی پیروز قربانی تمریناتش را در گچساران انجام می‌دهد و آماده حضور در لیگ دسته اول است. قرارداد بازیکنان‌شان نیز در هیات فوتبال استان ثبت شده است. الان تیم‌های زیادی از خوزستان در لیگ برتر و لیگ یک حضور دارند. چه منفعتی وجود دارد یک تیمی که حقش است در کهگیلویه و بویراحمد و گچساران باشد هم بخواهند به خوزستان بازگردانند؟

وی ادامه داد: به هیچ وجه زیر بار چنین موضوعی نمی‌رویم و هر اتفاقی غیر از این بیفتد، عواقبش  با مجموعه هیات فوتبال خوزستان و مسئولان این استان است‌. البته قرار است مهدی تاج و منصور قنبرزاده که در جریان ریز مسائل قرار دارند، این مشکل را حل کنند. قرار است نسبت به این موضوع ظرف روزهای آتی تصمیماتی گرفته شود اما حضور نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول حق استان ما است و به هیج وجه اجازه خروجش از استان را نمی‌دهیم.

این در شرایطی است که فصل جدید لیگ دسته اول از ۱۱ شهریور یعنی شنبه آینده آغاز خواهد شد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول