اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دومین مرحله طرح تذکر لسانی در مراکز گردشگری گلمکان اجرا شد

دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر گلمکان خراسان رضوی گفت: دومین مرحله از طرح تذکر لسانی در مراکز گردشگری این بخش اجرایی شد.

دومین مرحله طرح تذکر لسانی در مراکز گردشگری گلمکان اجرا شد

 حمید رضا نظام خواه در گفت وگوی با خبرنگار فارس در گلمکان افزود: این طرح  هر هفته با حمایت و پشتیبانی امام جمعه ، دادستان و مشارکت سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر اجرایی می شود..

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با همکاری نیروی انتظامی به اجرای طرح تذکر لسانی به افرادی که از پوشش اسلامی مناسبی برخوردار نیستند اقدام می نمایند.

نظام خواه تاکید کرد: اجرای این طرح در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی انجام می شود و به افرادی که پوشش مناسب ندارند تنها در حد ارایه تذکر به رعایت شئونات اسلامی اقدام می شود.

دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر گلمکان از استقبال خانواده ها از تذکر لسانی خبر داد و گفت: خوشبختانه در مدت اجرای  این طرح موضع گیری افراد مشاهده نشده است.

نظام خواه افزود: با این حال اجازه نخواهیم داد که افراد غیر بومی با سفر به گلمکان ناهنجاری های اجتماعی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ارشاد صحیح افراد خاطی و تشویق آن ها به انجام معروف ، موجب احیای فرایض الهی، استقرار انضباط اجتماعی، تعامل و تفاهم در کارها و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول