اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

معاون جدید دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات کشور منصوب شد

یحیی جعفری به عنوان معاون جدید دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات کشور منصوب شد.

معاون جدید دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات کشور منصوب شد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، یحیی جعفری، رییس کل سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با دریافت ابلاغ خود، به‌ عنوان معاون جدید دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات کشور منصوب شد.

معاون جدید دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات کشور در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد دادستان انتظامی قضات بیان کرد: در نظارت مطلوب باید ضمن مطالبه‌گری از تکالیف جامعه هدف به حقوق آنان در زمینه‌های مختلف نیز توجه شود.

وی گفت: نظارت وقتی موثر، مطلوب و مقبول خواهد بود که هم ناظر و هم مخاطب به یک هدف از نظارت برسند.
جعفری ادامه داد: از جمله اهداف نظارت ایجاد انگیزه، افزایش مسئولیت پذیری و حسن انجام وظایف است. همچنین تصمیمات نظارتی و انتظامی باید در راستای شکوفایی علمی و رسیدگی‌های نوین قضایی اتخاذ شود و نباید موجب افت شجاعت و قلم فرسایی حقوقی شود.

معاون جدید دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات کشور گفت: بدیهی است اعتلای دستگاه قضایی، سلامت، جایگاه قاضی و قضاوت، عزت بخشیدن به زیرمجموعه، استقلال قضایی، درک صحیح از مجموعه و زحمات آنان، توجه به سختی کار و مشکلات ناشی از آن در انجام فعالیت نظارتی، موثر و کارساز خواهد بود.

وی بیان کرد: آنچه باید همگان بر آن توجه کنند مقدم شمردن مصالح دستگاه قضایی و نظام مقدس بر مصالح فردی است و سیستم نظارتی اقداماتی را که وجهه دستگاه قضایی و جایگاه قاضی و قضا را مخدوش کند، بر نمی‌تابد.

یحیی جعفری«معاون جدید دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات کشور» شد

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول