اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آموزش و پرورش: کنکوری‌ها برای انتخاب رشته به تبلیغات غیرمنطقی افراد غیرمتخصص توجه نکنند

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته به داوطلبان کنکور در سراسر کشور خبر داد.

آموزش و پرورش: کنکوری‌ها برای انتخاب رشته به تبلیغات غیرمنطقی افراد غیرمتخصص توجه نکنند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امیر تجلی‌نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته به داوطلبان سراسر کشور خبر داد. 

وی در این خصوص گفت: مشاوران متخصص، توانمند و مورد اعتماد در حوزه انتخاب رشته کنکور در پایگاه‌های انتخاب رشته تمام نواحی و مناطق کشور مشغول ارائه خدمات تخصصی به داوطلبان و خانواده‌های آنان هستند.

تجلی‌نیا افزود: این روزها بازار انتخاب رشته داغ است و متأسفانه شاهد تبلیغات خلاف واقع افراد غیر متخصص هستیم که ادعاهای غلطی برای جذب داوطلبان ارائه می‌دهند، لذا توصیه می‌شود داوطلبان به تبلیغات غیرمنطقی توجه نکنند و برای انجام انتخاب رشته صحیح و اصولی به مشاوران متخصص و مورد اعتماد در پایگاه‌های آموزش و پرورش مراجعه کنند. 

وی درباره استفاده از نرم‌افزارهای انتخاب رشته مجازی افزود: در تمام پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش برای شناخت ویژگی‌های شخصیتی داوطلب مانند رغبت و تیپ شخصیتی از آزمون‌های هالند و سنخ نمای مایرز و برای انتخاب رشته مجازی از سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش، استفاده می‌شود. 

 مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش ضمن آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان ورود به دانشگاه از آنان خواست با توجه به پیچیدگی‌های انتخاب رشته و تغییرات انجام شده در روند پذیرش و ورود به دانشگاه، اطلاعات را از مشاوران و مراکز معتبر دریافت کنند و به ادعاهای مطرح شده توسط افراد غیرمتخصص و فاقد مجوز توجه نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول