اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام‌جمعه دشتی: اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی طرح نهضت ملی است

امام‌جمعه دشتی گفت: اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی اجرای طرح نهضت ملی است که باید برطرف شود. فلسفه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای تامین سرپناه محرومین و افراد کم‌ درآمد است اما با این اقساط سنگین محرومان و کم درآمدها قادر به استفاده از طرح نیستند.

امام‌جمعه دشتی: اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی  طرح نهضت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌جمعه دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خورموج اظهار داشت: خدمت به مردم یک فرصت و افتخار است؛ همه مسؤولان باید در جایگاه خود خادم مردم باشند و در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف تلاش کنند. بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به خصوص رئیس جمهور از جنس همان رجایی و باهنر است و شب و روز آرامش نمی‌شناسد تا در خدمت مردم‌ باشد.

وی افزود: از نظر زیرساختی، به‌حتم اقدامات موثر دولت در آینده ظهور و بروز پیدا خواهد کرد و مردم طعم شیرین خدمات صادقانه دولت مردمی را خواهند چشید. متاسفانه دشمنان دانا و دوستان نادان از یک طرف و تنبلی ناکارآمدی از طرف دیگر کاری می‌کنند که مردم در جریان خدمات مهم دولت قرار نگیرند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه به گفته مسؤولان در هفته دولت امسال ۱۳۸ پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات آن آغاز می‌شود، ادامه داد: 17 پروژه با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان در روز اول از هفته دولت در شهرستان افتتاح یا عملیات آن آغاز شد. 

خطیب نماز جمعه خورموج اعلام کرد: عملیات اجرایی محور خورموج-لاور، شروع شده است که در این راستا از نگاه ویژه استاندار محترم و پیگیری فرماندار محترم تشکر و قدردانی کنم و نیز از آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمران شهری خورموج، از شهردار و اعضای محترم شورای شهر تشکر می‌کنم.

وی یادآور افتتاح ۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی و آغاز عملیات اجرایی ۶۵ واحد نیروگاه خورشیدی شد و بیان کرد: اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی اجرای طرح نهضت ملی است که باید برطرف شود. فلسفه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای تامین سرپناه محرومین و افراد کم‌ درآمد است اما با این اقساط سنگین محرومان و کم درآمدها قادر به استفاده از طرح نیستند و به سرپناه هم دست پیدا نمی‌کنند. 

‎زاهددوست تاکید کرد: در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت تورم پرداخت اقساط مسکن ملی برای مردم به‌خصوص اقشار کم درآمد بسیار سنگین است و مردم انتظار دارند دولت انقلابی برای این مسئله چاره‌اندیشی است؛ چشم و امید مردم برای تامین مسکن به این دولت است اگر مشکل مسکن در این دولت حل نشود روند تامین مسکن در آینده دشوار خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول