اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از نهادها در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: برخی از ادارات به روزمرگی افتاده‌اند و در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و یا عدالت را در توزیع منابع رعایت نمی‌کنند.

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از نهادها در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شهید چمران اظهار کرد:  یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و هفته دولت را به همه دولتمردان به ویژه استاندار محترم خوزستان، فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدارها و مسئولان و کارمندان ادارات شهرستان بندر ماهشهر تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دولت دکتر آیت‌الله رئیسی طی 2 سال گذشته فعالیت‌های خوب و تاثیرگذاری در زمینه‌های مختلف داشته است، اما همینطور که مستحضر هستید، حل مشکلات گذشته و پیشرفت در برنامه‌های حال و آینده نیازمند زمان و برنامه‌ریزی دقیق است.

امام جمعه شهر شهید چمران اضافه کرد: مردم هم طی 2 سال گذشته نشان دادند که به دولت و دولتمردان اعتماد دارند بر همین اساس تا به نتیجه رسیدن برنامه‌های آنان صبر می‌کنند.

وی تاکید کرد: دولتمردان باید بدانند که نباید از صبر و اعتماد مردم سوء استفاده شود لذا باید خستگی به خود راه ندهند و در راستای حل مشکلات مردم قدم های محکم و اثرگذاری بردارند به طوری که اقدامات آنان بر سر سفره مردم مشهود باشد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ما شاهد هستیم که برخی از ارگان‌ها و نهادهای دولتی یا نیمه دولتی به خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند، اما هستند برخی از ادارات که به روزمرگی افتاده‌اند و در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و یا عدالت را در توزیع منابع رعایت نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان دولتی در هر منصب و مقامی هستند باید در انجام وظایف خود، خداوند متعال را ناظر بدانند و خودشان را در قبال مردم مسئول بدانند تا شاهد رشد و آبادانی کشور، استان و شهر خود باشیم.

امام جمعه شهر شهید چمران با اشاره به فرا رسیدن ایام زیارتی حصرت سیدالشهدا(ع) گفت: مردم شهر شهید چمران در خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) در شلمچه حضوری عاشقانه دارند.

ابراهیمی تصریح کرد: همچنین مردم بندر ماهشهر این توفیق را داشتند که در مرزهای خوزستان بتوانند به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول