اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات آقای سرپرست و شرحی از رونق ده‌ها کار بر زمین مانده شهری یاسوج طی 2 ماه

سرپرست شهرداری یاسوج در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده جهت رفاه حال مردم طی 2 ماه اخیر اشاره کرد.

توضیحات آقای سرپرست و شرحی از رونق ده‌ها کار بر زمین مانده شهری یاسوج طی 2 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سجاد بهرامی سرپرست شهرداری یاسوج تور یک روزه‌ای را جهت بازدید از پروژه‌های شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با خبرنگاران تدارک دید.

خبرنگاران همراه با سرپرست شهرداری و مسئولان روابط عمومی از پروژه پل چهارم بشار همچنین ساماندهی بلوار شهید اورنگ که تا پیش از این مورد انتقاد و دغدغه بسیاری از مردم مرکز استان قرار گرفته بود؛ آسفالت بخش زیادی از شهر و همچنین ساماندهی آبشار یاسوج قرار گرفتند.

بهرامی سپس در نشستی به همراه معاون عمرانی استاندار با رسانه‌ها با تبریک هفته دولت و همچنین تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: پروژه‌هایی را در مدت بسیار کم به صورت اضطراری در دستور کار قرار دادیم پروژه پل چهارم بشار یا همان شهید یزدان پناه که اکنون سه اکیپ برای اتمام آن در حال کار هستند و ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

البته در این بین معاون شهردار یاسوج هم گریزی به مطالبات پیمانکار و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پل مهم در شهر یاسوج زد که پیمانکار ۱۷ میلیارد تومان مطالبات دارد و همچنین ۱۷ تا ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بتوان آن را افتتاح کرده و به زیر بار ترافیک برد.

سرپرست شهرداری یاسوج به آسفالت برخی معابر اشاره کرد که تا پیش از این مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند و اینگونه گفت که در جاده نقاره خانه که میدان آریو برزن را به پل سوم بشار متصل می‌کند ۲۳ هزار متر مربع آسفالت و روکش انجام شد.

وی به روکش آسفالت بلوار شهید هرمزپور و ساماندهی بلوار شهید اورنگ هم اشاره کرد که روشنایی این معبر نیز ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود و همچنین پروژه روشنایی حد فاصل پل اول تا پل سوم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری یاسوج به سایر اقداماتی که در شهر طی دو ماه گذشته انجام شده اشاره کرد که رنگ آمیزی جداول و همچنین رنگ آمیزی خیابان‌ها به میزان چندین کیلومتر در دستور کار قرار گرفت پارک‌های محله‌ای و ساماندهی آنها از دیگر اقدامات ضربتی شهرداری یاسوج بود که سجاد بهرامی به آن اشاره کرد و گفت: ۲۱ پارک محله‌ای داریم که به صورت موردی رنگ آمیزی و رنگ جدول را انجام دادیم و ۲۰ پارک دیگر را نیز در دستور ساماندهی قرار داده‌ایم.

وی به موضوع اعتراضات کارکنان و کارگران شهرداری یاسوج مبنی بر حقوق و مزایای آنها اشاره کرد و گفت: ۴ ماه حقوق پرسنل شهرداری را در این مدت دادیم ۳۰ میلیارد از این ۸۰ میلیارد از ماده ۳۹ مالیات بر ارزش افزوده بوده است مابقی را از محل درآمدهای پایدار دادیم.

به گزارش فارس یکی از کمبودها و معضلات و مشکلاتی که همواره در شهرداری یاسوج مورد انتقال قرار می‌گرفت پرداختن به امور فرهنگی بود که سرپرست شهرداری یاسوج در همین خصوص با تشریح برخی اقدامات گفت: برنامه‌های فرهنگی زیادی طی همین مدت کوتاه داشتیم برپایی روز عرفه، موکب‌ها، برگزاری جشنواره اقوام و همکاری با بنیاد بین‌المللی غدیر را داشتیم بی برنامه‌های پیاده‌روی، زیارت عاشورا و اعزام تیم کوهنوردی به قله دنا در دستور کار بود نصب بنر در مناسبت‌های مختلف و همچنین اقدامات دیگر فرهنگی متناسب با محرم عاشورا و تاسوعا و اربعین به صورت گسترده انجام دادیم.

سرپرست شهرداری یاسوج همچنین پروژه ساماندهی آبشار یاسوج را به همراه خبرنگاران مورد بازدید قرار داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول