اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مهم‌ترین خدمات ارتباطی در مرزهای شلمچه و جذابه را بشناسید

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان مهم‌ترین خدمات ارتباطی اعم از اینترنت،پست و تماس در مرزهای شلمچه را شرح داد.

مهم‌ترین خدمات ارتباطی در مرزهای شلمچه و جذابه را بشناسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی شه‌نظری پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با اشاره به اجرای پروژه های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم اربعین و در راستای خدمات ارتباطی مناسب و با کیفیت در مسیرهای منتهی به پایانه ها و جلوگیری از رومینگ ناخواسته در نقطه صفر مرزی شلمچه و چذابه تعداد 13 سایت سیار نصب و راه اندازی شد که از این تعداد 4 سایت توسط شرکت ایرانسل و 9 سایت توسط همراه اول اجرا شده است.

وی از استقرار خودروهای سازمان تنظیم مقررات در هر دو مرز برای پایش و مانیتورینگ خبر داد و افزود: امسال با تدابیر صورت گرفته مقرر شد دو موکب تجمیعی در هر دو پایانه شلمچه و چذابه با عنوان مرکز ارائه خدمات ارتباطی جامع زوار متشکل از تمام ظرفیت و امکانات اپراتورها و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت مدیریت ادارات کل ICT خوزستان توسط شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار انجام شود.

شه نظری پور همچنین با اشاره به ارایه خدمات بانکی در ایام اربعین در استان خوزستان خاطرنشان کرد: 18 شعبه بانک شهری و 53 باجه بانکی روستایی شعب پست بانک اقدام به توزیع ارز اربعین می کند که از این تعداد دو باجه در فرودگاه های اهواز و آبادان و دو باجه در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر و در صورت هماهنگی با مدیران پایانه ها دو باجه در پایانه مرزی چذابه و شلمچه مستقر خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اعزام 8 نفر از کارکنان پست خوزستان به کشور عراق تصریح کرد: تاکنون 100 هزار گذرنامه توسط اداره کل پست خوزستان به گیرندگان تحویل داده شد و در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه با هماهنگی فرمانداران دو شهرستان خرمشهر و دشت ازادگان محلی جهت ارائه سرویس پست یافته راه اندازی شود.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول