اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ادای احترام مدیران دولتی قم به مقام شهیدان

همزمان با اولین روز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، استاندار قم و جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافتند.

ادای احترام مدیران دولتی قم به مقام شهیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، سید محمد آقامیری استاندار قم و جمعی از معاونین استانداری، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) ضمن اهدای شاخه گل، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم مطرح کرد: استان قم متعلق به حضرت معصومه(س) است و ما تلاش خواهیم کرد که با نهایت توان بهترین اقدامات را برای مردم قم انجام دهیم. برنامه‌های ما متناسب با وضعیت فرهنگی استان تعریف شده و هر اقدامی که انجام شود در این چهارچوب خواهد بود.

وی عنوان کرد: براساس بحث مردمی‌سازی که از اصلی‌ترین شعارهای دولت است، در استانداری قم تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت مردمی موضوع مردمی‌سازی را به صورت حداکثری اعمال کنیم تا شاهد افزایش حضور مردم در امور مدیریتی باشیم. 

در هفته دولت مدیران دولتی حضور‌ در مساجد، رسانه‌ها و نماز جمعه را برنامه‌ریزی کردند تا بتوانند با دیدارهای بدون واسطه پاسخگوی اقشار مختلف مردم باشند.

افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی و اقتصادی از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای هفته دولت است که با حضور مسئولان ملی در روزهای مختلف هفته دنبال خواهد شد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول