اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه‌اندازی اولین موکب پشتیبانی فنی-خدماتی مواکب مسیر پیاده‌روی اربعین

رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان گفت: این موکب در ۱۲ رسته شغلی همچون لوله‌کشی، تأسیسات برق، جوشکاری، تعمیرات لوازم برقی، تعمیر کفش، آرایشگری، تعمیر دوچرخه و ویلچر از امروز اول شهریور ماه همزمان با روز بسیج اصناف کارخود را آغاز کرد.

راه‌اندازی اولین موکب پشتیبانی فنی-خدماتی مواکب مسیر پیاده‌روی اربعین

مجید اصلانی، رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان از راه‌اندازی موکب پشتیبانی فنی-خدماتی (نذر آچار) مواکب مسیر پیاده‌روی اربعین برای اولین بار توسط بسیج اصناف استان اصفهان خبر داد.

وی گفت: این خدمت با راه‌اندازی موکبی در نزدیکی شهر کربلای معلی به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف علامه مجلسی ناحیه امام رضا علیه السّلام انجام می‌شود و در آن ۴۰ نفر از اصناف تخصصی به ارائه خدمات به مواکبی که از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند خواهد پرداخت.

اصلانی افزود: این موکب در ۱۲ رسته شغلی همچون لوله‌کشی، تأسیسات برق، جوشکاری، تعمیرات لوازم برقی، تعمیر کفش، آرایشگری، تعمیر دوچرخه و ویلچر از امروز اول شهریور ماه همزمان با روز بسیج اصناف کارخود را آغاز کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان یادآور شد: فعالیت این موکب تا ۱۵ شهریور ماه مصادف با روز اربعین ادامه خواهد داشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اصناف بسیجی استان اصفهان چنین موکبی را در داخل کشور در بین مواکب اربعینی مرز مهران نیز راه‌اندازی کرده‌است که خدمات فنی به مسافران و زوار اباعبدالله الحسین علیه السّلام ارائه می‌دهد.

اصلانی تعمیر کیف و کفش، تعمیر کالسکه و کیف چرخ‌دار، دوخت و دوز کوله پشتی، تعمیر لوازم برقی همچون اسپلیت و کولر، تعمیر خودرو و از این قبیل را از جمله خدماتی دانست که بسیج اصناف استان اصفهان در مرز مهران به زائران و همچنین به مواکب مستقر در این مرز ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان گفت: در نظر داریم برای اربعین سال آینده این موکب را به ۲ تا ۳ موکب افزایش بدهیم.

وی افزود: اعضای موکب تمام خدمات را شخصا بر عهده دارند.

اصلانی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در اصفهان بیان کرد: بسیج اصناف در روز اربعین حسینی در گلستان شهدای اصفهان به یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس از میهمانان سفره حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با ۳ هزار پرس غذا پذیرایی خواهند کرد.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول