اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

صعود قاطعانه والیبال ایران به نیمه نهایی

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از سد پاکستان گذشت و مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

صعود قاطعانه والیبال ایران به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز ۱ مرداد ماه سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه شاهد تقابل ایران و پاکستان از مرحله ی اول دیدار های حذفی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود. 

تیم ایران ست اول را با ترکیب محمد موسوی ، محمد طاهر وادی ، مبین نصری ، محمد ولیزاده ، میثم صالحی ، امین اسمعیل نژاد و محمد رضا حضرت پور آغاز کرد. 

در ست اول تیم ایران با سرویس محمد ولیزاده آغاز کرد و پس از ۲ سرویس متوالی پاکستان اولین امتیاز خودرا به دست آورد و از همان ابتدا با ایجاد فاصله مناسب اختلاف ایجاد کرد و ست اول را با نتیجه ی ۲۵ بر ۱۸ به سود خود به پایان رساند. 

در ست دوم پاکستان با عملکرد بهتر در دریافت و خطای سرویس بالای ایران تا وقت استراحت فنی اول ۸ بر ۷ به سود پاکستان شود در ادامه اما این سرو قامتان تیم ملی بودند که با عملکرد بهتر در حمله و دفاع موفق شد با نتیجه ی۲۵بر۱۵ به سود خود به پایان ببرد.

در ست سوم که انگیزه ی پاکستانی ها برای بردن کمرنگ شده بود این دلاوران تیم ملی والیبال ایران بودند که با یک بازی خوب و حساب شده با نتیجه ی ۲۵بر ۱۳ از سد پاکستان گذشتند. 

پس از این پیروزی ارزشمند هواداران و بازیکنان تیم ملی والیبال به شادی پرداختند و صحنه های زیبایی را در سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه خلق کردند. 

 

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول