اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۴٠٠ واحد مسکن ملی قزوین در هفته دولت به مردم تحویل داده می شود

مدیرکل‌ راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۴٠٠ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن استان قزوین در هفته دولت به مالکان تحویل داده می شود.

۴٠٠ واحد مسکن ملی قزوین در هفته دولت به مردم تحویل داده می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید علی هاشمی ظهر امروز در جریان بازدید اصحاب رسانه از پروژه های نهضت ملی مسکن استان قزوین اظهار کرد: بالغ بر هزار واحد روستایی، بافت فرسوده، خودمالک، محرومین و مسکن ملی در پروژه هایی که در هفته دولت آماده بهره برداری است.

وی افزود: ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن استان قزوین در این هفته به مالکان تحویل داده می شود که قیمت میانگین آن ۸۴۵ میلیون است و حدود از ۳۹۰ میلیون تسهیلات برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: پیگیر هستیم تا کسانی که در تامین کامل منابع مالی مشکل دارند، مابقی مبلغ را از طریق متمم وام اعطا کنیم تا هرچه سریعتر مردم بتوانند در خانه‌های شان مستقر شوند.

این مسوول ادامه داد: افرادی که آورده خود را تکمیل نکرده و موجب تاخیر در اجرا می شوند باید پاسخگو باشند و بر این اساس معتقدیم مردم مشارکت داشته باشند زیرا هر پیمانکار یک ظرفیتی دارد و نمی تواند از اعتبارات خودش در این طرحها بیش از حد استفاده کند و کار با کندی صورت می گیرد.

هاشمی گفت: ما با جدیت پیگیر امور هستیم و امروز در سطح کشور رده نخست را در نحوه ساخت داریم و تلاش می کنیم تا باقی واحدها به رعت تکمیل شوند.

وی تاکید کرد: اگر آورده ها از سوی متقاضیان نسبت به حال حاضر کم باشد منجر به تعدیل پروژه های بعدی نیز می شود و تا کنون درصد پیشرفت پروژه ها بیشتر از آورده ها بوده است. قزوین جزء استان هایی است که ارزانترین واحد های مسکونی نسبت به سایر  استان ها را ارائه می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان اذعان کرد: مساحت هر واحد به طور میانگین ۱۱۰ متر است. این واحدها به صورت دو طبقه ساخته شده اند و در حال حاضر انشعابات آب و برق وجود دارد و در روز تحویل کنتور برق نصب می شود. همچنین انشعاب گاز به دلیل تقاضای نصب پکیج از سوی متقضاییان بعد از تایید سازمان نظام مهندسی نصب خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول