اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

۱۴ حمله اوکراین به نیروهای روس در یک روز گذشته شکست خورد

وزارت دفاع روسیه با اشاره به دفع چهارده حمله نظامیان اوکراینی به مواضع نیروهای خود طی یک روز گذشته، گفت که بیش از ۷۰۰ نفر از عوامل رژیم کی‌یف در این حملات کشته شدند.

۱۴ حمله اوکراین به نیروهای روس در یک روز گذشته شکست خورد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) آمار جدیدی از تلفات و خسارات ارتش اوکراین در جریان درگیری با نیروهای این کشور،‌ طی بیست‌ و چهار ساعت گذشته ارائه کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «سه حمله دشمن در محور دونتسک به نیروهای روسی دفع شد و چندین یگان پیاده‌نظام ارتش اوکراین متشکل از حدود ۲۳۵ نظامی از بین رفتند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه چهار حمله نیروهای اوکراینی به شهرهای اوسپینوفکا و رابوتینو در محور زاپروژیا طی یک روز گذشته دفع شد، توضیح داد: «در این نبردها حداقل ۱۲۵ نظامی رژیم کی‌یف کشته شده و یک دستگاه توپخانه خودکششی هوویتزر اف‌اچ-۷۰ ساخت انگلیس از بین رفت».

در ادامه این بیانیه آمده است: «تلفات نیروهای اوکراینی در محور کراسنی‌لیمان به بیش از ۵۰ سرباز رسید. حدود ۱۵ نظامی اوکراینی نیز در محور خرسون طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از پای درآمدند».

طبق این گزارش، وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به دفع پنج حمله نیروهای مسلح اوکراین به محور کوبیانسک، اظهار داشت: «۶۵ نظامی اوکراینی و همچنین یک ایستگاه رادار ضد موشک‌های توپخانه‌ای، ساخت آمریکا، منهدم شدند».

به نوشته اسپوتنیک، این وزارتخانه در پایان افزود: «یک انبار مهمات نیروهای اوکراینی در نزدیکی شهر واسیلکوکا در منطقه دنیپرو پتروفسک نابود و ۲۴۰ نظامی این کشور نیز در محور جنوب دونتسک از بین رفتند».

پیش از این،‌ «آندری وروبیوف» فرماندار منطقه مسکو ضمن اشاره به دفع دو حمله پهپادی نیروهای اوکراینی به این منطقه، گفته بود که بر اثر سقوط لاشه پهپاد منهدم‌شده در منطقه ایسترا، دو شهروند روس مجروح شدند (جزئیات بیشتر).

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول