اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح مخزن ۲ هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از افتتاح مخزن ۲ هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: هدف از اجرای پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ به ظرفیت یک‌صد مترمکعب را انتقال آب از محل تصفیه خانه طول لات بوده است.

افتتاح مخزن ۲ هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مخزن ۲ هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ به ظرفیت یک‌صد مترمکعب را انتقال آب از محل تصفیه خانه طول لات به مخزن ۲ هزار مترمکعبی  و خط انتقال و اتصال به شبکه توزیع شهر برای تامین آب آشامیدنی و فشار مناسب شهر رحیم آباد است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: ارزش کنونی این طرح این پروژه  ۷۰۰ میلیارد ریال است که از سال ۹۷ آغاز شده و اکنون به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با اعلام جزئیات اقدامات اجرایی برای تکمیل مخزن ۲ هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر بیان کرد: احداث ایستگاه پمپاژ، لوله‌گذاری و خط انتقال رفت و برگشت (خط انتقال رفت از ایستگاه پمپاژ به مخزن ۲ هزار مترمکعبی و خط انتقال برگشت از مخزن ۲هزار متر مکعبی برای اتصال به شبکه شهر رحیم آباد) و لوله سرریز مخزن با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن  به طول سه هزار و ۴۶۰ متر و احداث حوضچه‌ها در مسیر لوله‌گذاری و شیرهای فشارشکن از جمله اقدامات انجام شده برای اجرای این پروژه بوده است.

به گفته خرمی احداث اتاق نگهبانی، محوطه سازی، فنس کشی و نصب شیرآلات را از دیگر اقدامات انجام شده برای تکمیل این پروژه است.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول