اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

رضایی: دستگاه‌ها پیشنهادات و اقدامات خود در باره طرح نهضت ملی مسکن را همسو کنند

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوط با حوزه مسکن باید پیشنهادات و اقدامات خود در خصوص طرح نهضت ملی مسکن را همسو و هم قرار کنند و هرچه سریع‌تر با بسیج عمومی امکانات کشور در جهت عملی کردن وعده ساخت ۴ میلیون واحد مسکن قدم بردارند.

رضایی: دستگاه‌ها پیشنهادات و اقدامات خود در باره طرح نهضت ملی مسکن را همسو کنند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، صد و چهل و پنجمین جلسه کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور دبیر شورا و همچنین نماینده رییس قوه قضاییه و دستگاه های ذیربط، با موضوع بررسی ساز و کار تأمین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در چارچوب سیاست‌های کنترل نقدینگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی و بیان معایب و مزایای آن، پیشنهادات جایگزین از سوی صندوق توسعه ملی و وزارت راه و شهرسازی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح بزرگ ملی است، افزود: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه باید افکار، پیشنهادات و اقدامات خود در خصوص طرح نهضت ملی مسکن را همسو و هم قرار کنند و هرچه سریع‌تر با بسیج عمومی امکانات کشور در جهت عملی کردن وعده ساخت ۴ میلیون واحد مسکن قدم بردارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول