اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرکت‌های دانش‌بنیان به کمک چالش‌های آبی اصفهان می‌آیند

معاون شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: در استان اصفهان پتانسیل خوبی از طریق شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های آب وجود دارد.

شرکت‌های دانش‌بنیان به کمک چالش‌های آبی اصفهان می‌آیند

بابک ابراهیمی معاون شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نیازهای فناورانه شرکت آب منطقه‌ای اصفهان استحصال و ۶ محور پروژه با ماهیت دانش‌بنیان تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر ۱۴ طرح تحقیقاتی تقاضامحور به فرجام رسیده است، افزود: اولویت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انعقاد قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان به دلیل مرجعیت علمی و برون داد پژوهشی آنها است.

ابراهیمی با بیان اینکه در استان اصفهان پتانسیل خوبی از طریق شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های آب وجود دارد، تصریح کرد: برای نیل به این هدف شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و شرکت‌های دانش بنیان باید دست به دست هم بدهند.

 عضو هیأت مدیره شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ادامه داد: احداث نیروگاه برق‌آبی بهینه در مسیر خط انتقال آب کاشان، تولید تجهیزات انبوه کنترل برخط آب‌های زیرزمینی و سطحی استان، تولید انبوه کنتورهای هوشمند، بررسی و پایش پیامدهای خشکسالی و منشاء میزان آلودگی‌های ورودی به رودخانه، ۶ تقاضای فناوری محور آب منطقه‌ای اصفهان در حال حاضر است.

وی با تأکید بر تقویت و هم افزایی ارتباط شرکت‌های دانش بنیان و شرکت آب منطقه ای اصفهان تصریح کرد: راه‌های ورود این شرکت‌ها برای حل مسائل آب تدارک دیده شده است و تسهیل می‌شود.

به گزارش فارس، شرکت دانش بنیان ایریک مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شش پروژه یاد شده را در سه فاز انجام مطالعات و پژوهش، اجرای صنعتی پایلوت پروژه بهینه شده از نظر فنی و اقتصادی و تولید انبوه بهینه و اقتصادی، راهبری و اجرا می‌کند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول