اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در قزوین

نماینده دادستان قزوین گفت: در ادامه طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان، پاتوق فساد در یکی از کافه های مستقر در جاده سلامت قزوین کشف شد.

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید جمال حسینی از کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در جاده سلامت قزوین خبر داد.

وی افزود: متأسفانه مالک این کافه با نصب تابلوی نمازخانه بر روی درب یکی از اتاق ها، این کافه را به مرکز فساد و فحشا تبدیل نموده و همچنین طبق اعتراف متهم از سالها پیش این مکان جهت سرو مشروبات و اسکان جهت ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

نماینده دادستان قزوین تصریح کرد: متهم این مکان را با دریافت مبالغ هنگفت در اختیار افراد مجرم قرار می داده و ارائه قلیان و عرضه غذا پوششی برای اقدامات شنیع وی بوده است.

حسینی اضافه کرد: از دیگر اتهامات وی اقدام تهدید آمیز علیه بهداشت عمومی و تخلفات بهداشتی و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد می باشد.

وی در پایان گفت: با عنایت به بررسی های میدانی انجام شده و کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد (شمشیر) از این مکان، بدواً نسبت به دستگیری متهم و همچنین برابر با مقررات و قوانین دستور پلمب با طی تشریفات قانونی به اداره اماکن صادر شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول