اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قیمت بلیت اتوبوس‌ اربعین برای زنجانی‌ها اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین در زنجان هماهنگ با کشور با لحاظ کردن یک سر خالی بودن محاسبه و اعلام شد.

قیمت بلیت اتوبوس‌ اربعین برای زنجانی‌ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از محاسبه و اعلام قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین خبر داد و اظهار کرد: بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس (VIP) ۲۵نفره از زنجان تا مهران  ۷۰۰ هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: با توجه به هماهنگی‌هایی صورت گرفته، نحوه محاسبه قیمت بلیت با احتساب یک‌سرخالی بودن اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تدابیر تردد زائرین اربعین حسینی از سایر مرزها عنوان کرد: در مرزهای تمرچین، باشماق، چذابه و خسروی، وسایل حمل‌ و نقل عمومی به سمت نقطه صفر مرزی مستقر می‌شود و زائرین می‌توانند از امروز نسبت به تهیه بلیت از طریق سایت‌‌های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام کنند.

قزوینیان با اشاره به اینکه طرح ستاد اربعین از ۲۷ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، روزانه ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس استان آماده اعزام به مرزهای مهران هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به استفاده از ناوگان سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و رفع مشکل زائران شرکت‌کننده در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: با تصمیمات اتخاذ شده، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تعداد اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌های در اختیار خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی لازم در جابه جایی زائرین صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پویش راهپیمایی اربعین یک پویش کشوری است از  زائرانی که تمایل دارند با خودروی شخصی سفر کنند درخواست می‌شود در حد توان با ظرفیت کامل خودرو و با همراهی زائران دیگر از میان دوستان، اقوام و ... نسبت به این سفر اقدام کنند که هم حجم مسافران اتوبوس کاهش یابد و هم مشکلی در خصوص جابه‌جایی مسافران نداشته باشیم.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول