اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اصرار پاریسی‌ها برای برگزاری ۲ رویداد المپیک در رودخانه سن با وجود آلودگی

رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس تاکید کرد مسابقات شنای آزاد و سه گانه قطعاً در رودخانه سن برگزار می‌شود.

اصرار پاریسی‌ها برای برگزاری ۲ رویداد المپیک در رودخانه سن با وجود آلودگی

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از رشته‌های شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک پاریس شنای آزاد است. کمیته برگزاری بازی‌ها در نظر دارد این مسابقات را در رودخانه سن برگزار کند.

هفته گذشته مسابقات جهانی سه گانه برگزار شد تا به عنوان آزمونی در آستانه بازی‌های المپیک سال آینده باشد. طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، اگرچه مسابقات سه‌گانه زنان و مردان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه طبق برنامه‌ برگزار شد اما روز شنبه میزان بالایی از باکتری E.coli در آب رودخانه شناسایی شد در نتیجه این اتفاق مسابقه پارا سه‌گانه و همچنین مسابقات میکس که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، لغو شد.

همین مشکل اوایل ماه جاری میلادی مسابقات جهانی شنای آزاد را لغو کرده بود. فرانسه برای پاکسازی رودخانه سن مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار هزینه کرده است.

کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کرد که هیچ طرح B وجود ندارد چون این رودخانه از قرون وسطی راه نجات شهر بوده و قرار است به روی ساکنان شهر برای تفریح باز شود.

بر اساس اعلام رئیس کمیته برگزاری بازی‌های پاریس مسابقات سه گانه و شنای آزاد سال آینده قطعاً در رودخانه سن برگزار می‌شود و این مسابقات به محل دیگری منتقل نخواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول