اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کاهش فشار ‌آب در نقاط سیل‌زده گلستان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان از کاهش فشار آب به دلیل شکستگی ناشی از سیل و طغیان رودخانه در بعضی از شهرهای و روستاهای استان خبرداد.

کاهش فشار ‌آب در نقاط سیل‌زده گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل رحیمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در جریان سیل، به بخشی از تاسیسات آب در شهرهای بندرگز، نوکنده، رامیان، آزادشهر و کلاله خسارت وارد شد که با تلاش  بی وقفه پرسنل سعی شده به موقع مشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این مناطق برطرف شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امدادرسانی به  این مناطق، افزود: مدیریت بحران شرکت به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور بررسی و رفع مشکل پیش آمده در محل های حادثه حاضر و ‌تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب انجام می دهند.

وی بیان کرد: در این راستا ماشین آلات مورد نیاز و ابزار و وسایل لازم به همراه نیروهای متخصص به این مناطق اعزام شد.

رحیمی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در راستای تامین آب و اعزام اکیپ امدادی رفع اتفاقات در مناطق درگیر اشاره کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه و عملکرد به موقع در زمان وقوع بحران، آسیب ها به حداقل رسیده و خدمات‌رسانی در بخش آب و فاضلاب به مردم استان همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه کاهش فشار آب در برخی از نقاط  با رعایت صرفه‌جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شستشوی گل و لای معابر و گذرگاه‌ها با آب شرب تا زمان برقراری شرایط پایدارجوی جدا پرهیز کنند.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول