اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هشدار فرماندار ازنا به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها

فرماندار ازنا گفت: بر اساس قانون برگزاری انتخابات، تبلیغات کاندیداها بعد از اعلام نهایی افراد تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان و در محدوده مشخص قانونی امکان پذیر است و لذا اگر رسانه‌ها و کاندیداها به قانون عمل نکنند و اقدام به تبلیغات مستقیم یا نیابتی کنند مجبور هستیم برابر ضوابط اقدام کنیم و با مصادیق تخلف برخورد نماییم.

هشدار فرماندار ازنا به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن هشدار به کاندیداهای احتمالی از رصد رفتار تبلیغاتی آنها در ستاد انتخابات خبر داد و گفت: در روزهای اخیر دیده شده برخی رسانه‌ها به صورت نیابتی به معرفی کاندیدای احتمالی می‌پردازند که طبق بررسی‌ها از مصادیق تخلف انتخاباتی بوده و گزارش این گونه اقدامات قطعا به ستاد انتخابات استان و شورای نگهبان و هیئت نظارت شهرستان ارسال خواهد شد.

وی افزود: ما در وزارت کشور مسئولیت داریم به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه و برگزاری انتخابات سالم با احدی تعارف نکنیم و با کوچکترین رفتار خلاف قانون قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرماندار ازنا تاکید کرد: بر اساس قانون برگزاری انتخابات، تبلیغات کاندیداها بعد از اعلام نهایی افراد تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان و در محدوده مشخص قانونی امکان پذیر است و لذا اگر رسانه‌ها و کاندیداها به قانون عمل نکنند و اقدام به تبلیغات مستقیم یا نیابتی کنند مجبور هستیم برابر ضوابط اقدام کنیم و با مصادیق تخلف برخورد نماییم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول