اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط رزمندگان فلسطینی در شهر جنین

نیروهای مقاومت فلسطین شامگاه امروز دوشنبه موفق شدند در شهر جنین، یک فروند پهپاد اسرائیلی را سرنگون کنند.

سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط رزمندگان فلسطینی در شهر جنین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که یک فروند پهپاد متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین سرنگون شده است.

رادیو صوت القدس گزارش داد، نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند از محله «الدمج» در شهر جنین، این پهپاد اسرائیلی را سرنگون کنند. هنوز جزئیات بیشتری درباره نوع این پهپاد منتشر نشده است.

«کتیبه جنین» (گردان جنین) زیرمجموعه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که موفق شده است این پهپاد را سرنگون کند و هم اکنون آن را در اختیار دارد.

«کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیست و چهارم مرداد ماه جاری خبر داد که رزمندگان این گروه موفق شده‌اند یک پهپاد رژیم صهیونیستی را تحت کنترل خود در آوردند.

کتائب القسام خبر داد که این پهپاد از نوع «اوربیتر k1» بوده است. این گروه مقاومت در ادامه اشاره کرد این پرنده بدون‌سرنشین در حال انجام یک مأموریت شناسایی خصمانه در حریم هوایی شرق غزه بود که تحت کنترل رزمندگان مقاومت درآمد.

نیروهای مقاومت فلسطین در ماه‌های گذشته چند پهپاد رژیم صهیونیستی را در کرانه باختری و غزه سرنگون کردند. در جریان تجاوز همه‌جانبه رژیم صهیونیستی در تیرماه سال جاری به شهر جنین در شمال کرانه باختری نیروهای مقاومت چند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کردند.

رژیم صهیونیستی اواسط تیرماه رزمندگان جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در شهر جنین تحت محاصره خود درآورد تا آن‌ها را ترور کند. رزمندگان مقاومت طی این حمله دست‌کم سه پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول