اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

افزایش شدید هزینه قبوض برق برای مردم آمریکا

تشدید شرایط آب و هوایی باعث شده تا مصرف برق مردم آمریکا به شدت افزایش یافته و هزینه قبوض آنها نیز بالا برود.

افزایش شدید هزینه قبوض برق برای مردم آمریکا

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از یو اس اِی تودی، گرمای شدید هوا در فصل تابستان جاری در جنوب آمریکا باعث شده تا مصرف برق این مناطق افزایش یابد و نهایتا شاهد صادر شدن قبوض با هزینه بالا برای خانوارهای آمریکایی باشیم.

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داده که هر خانوار آمریکایی به‌طور متوسط سالانه 262 دلار هزینه پول برق کولر می‌کند، اما این رقم در مناطق گرم و شرجی آمریکا تا 525 دلار افزایش می‌یابد.

در اوایل ماه جولای انجمن NEADA آمریکا، گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود هزینه برق خانه‌ها در آمریکا برای فصل تابستان سال جاری از 517 دلار طی سال گذشته 12 درصد افزایش یافته و به 578 دلار برسد. نکته حائز اهمیت آنکه متوسط قبض خانوارها در مناطق مرکزی جنوب غرب آمریکا، 706 دلار در سال برآورد می‌شود.

مارک ولف، مدیرعامل انجمن NEADA، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که استنباط من این است که ما شاهد هزینه‌های سنگین قبوض برق در فصل تابستان کنونی برای خانوارهای آمریکایی خواهیم بود و دلیل آن افزایش تقاضای برق به خاطر دمای بالای هوا است.

آمارهای سازمان هواشناسی جهانی و سازمان کوپرنیکوس اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که ماه جولای سال جاری، گرمترین ماه ثبت‌شده در تاریخ بوده است.

آنتونیو گوتِرِش، دبیرکل سازمان ملل، هم اخیرا هشدار داده تغییرات آب و هوایی به سطوح وحشتناکی رسیده و عصر گرم شدن زمین به عصر جوشیدن زمین تبدیل شده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول