اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

12 هزار سرباز در خراسان جنوبی آموزش مهارت دیدند

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آغاز مرحله چهارم طرح ملی سرباز مهارت در استان از شهریور ماه خبر داد و گفت: در سه مرحله قبل، بیش از ۱۲ هزار نفر مهارت، آموزش دیدند.

12 هزار سرباز در خراسان جنوبی آموزش مهارت دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی ابراهیمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی امروز از آغاز مرحله چهارم طرح ملی سرباز مهارت در استان از شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت: این طرح به کارفرمایی ستاد نیرو‌های مسلح و با همکاری اداره‌ کل ورزش و جوانان و توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله چهارم این طرح در مرکز آموزشی محمدرسول الله (ص) و مرکز آموزشی ۰۴ امام رضا (ع) استان افزود: مدت زمان این دوره آموزشی ۴۸ ساعت است و شرکت کنندگان، مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی، مهارت‌های عمومی زندگی و سوادمالی و سواد رسانه‌ای را فرا می‌گیرند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ۸۰۰ سرباز وظیفه در سال ۹۸، بیش از ۹ هزار سرباز در سال ۱۴۰۰ و 2 هزار و ۲۵۶ سرباز در سه ماه پایان سال گذشته از آموزش‌های طرح سرباز مهارت برخوردار شدند و در مجموع بیش از ۱۲ هزار نفر در سه مرحله طرح ملی سرباز مهارت آموزش دیدند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول