اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

افزایش شدید نرخ اجاره بهای مسکن در انگلیس

آمارهای رسمی نشان می‌دهد در ماه جولای سال جاری، نرخ اجاره بهای مسکن در انگلیس بیشترین افزایش را در 7 سال گذشته به ثبت رسانده است.

افزایش شدید نرخ اجاره بهای مسکن در انگلیس

‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، اطلاعات دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد در ماه جولای سال جاری، نرخ اجاره‌بهای مسکن در این کشور بیشترین افزایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در 7 سال گذشته به ثبت رسانده است. به‌طور کلی طی دو سال گذشته به‌طور مداوم شاهد بالا رفتن اجاره بها در انگلیس هستیم و در این بین منطقه ولز بیشترین افزایش اجاره بها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رسانده است.

در داخل انگلیس هم ایالت‌های وست میدلندز، یورکشایر و هامبر، و لندن بیشترین افزایش نرخ اجاره بها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته‌اند.

گزارش دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد که قیمت هر واحد مسکونی در این کشور به‌طور متوسط هم‌اکنون 268 هزار دلار معادل 288 هزار پوند است.

طی ماه گذشته بهره بانکی وام مسکن در انگلیس به بالاترین میزان در 15 سال گذشته افزایش یافت و دلیل آن هم تلاش‌های بانک مرکزی این کشور برای پایین کشیدن تورم بوده است. همین مسئله باعث شده تا شاهد کاهش تقاضای خرید مسکن در این کشور باشیم که فشار را روی تقاضای اجاره بیشتر کرده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول