اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سنددار کردن اراضی کشاورزی در اولویت وزارت جهاد قرار گرفت

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برطرف کردن تداخلات و سنددار کردن اراضی کشاورزی جز اولویت‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است.

سنددار کردن اراضی کشاورزی در اولویت وزارت جهاد قرار گرفت

رشید رستمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با بیان اینکه از ابتدای امسال سامانه‌های مجازی در سطح کشور راه‌اندازی شد، گفت: سامانه پایش یکی از زیربخش‌های اجرای این کار است که ماه گذشته در مازندران فعال شد.

وی افزود: در سامانه‌های مجازی از طریق ماهواره به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه پایش و تصویربرداری اراضی انجام و از طریق اینترنت اطلاعات به استان و شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه صدور اسناد کشاورزی و پایش از طریق سامانه کاداستر ثبت اسناد کشور را در دستورکار داریم، اضافه کرد: صدور اسناد کشاورزی جز اولویت وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت و قرارگاه صدور اسناد ملی در کشور تشکیل شد و به صورت هفتگی و وبیناری با وزیر جهاد کشاورزی در حال انجام است.

رستمی ادامه داد: اولویت ما اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ یعنی همان پیشگیری است و در این راستا تفاهم نامه‌هایی در سطح کشور منعقد شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه رفع تداخلات و سنددار کردن اراضی کشاورزی جز اولویت‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: با تلاش سازمان امور اراضی از ابتدای امسال تا پایان سال جاری برش‌های ماهانه‌ای تعریف شد تا بتوانیم دو پروژه رفع تداخلات و سنددار کردن ارضی کشاورزی را در سطح استان به پایان برسانیم.

این مسؤول بیان کرد: در مازندران به طور میانگین ۸۰ تا ۱۰۰ نفر در هر هکتار زمین غذا تامین می‌کنیم.

رستمی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون  ۲ هزار اجرای احکام تبصره ۲ ماده ۱۰ در مازندران انجام شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۵/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول