اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

میزبانی مردم قم از زائران اربعین آغاز می‌شود

قرارگاه مردمی اربعین طی مراسمی با غبارروبی ضریح مطهر حرم کریمه اهل‌بیت(س) کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد تا از 31 مردادماه اسکان و پذیرایی از زائران اربعین را دنبال کند.

میزبانی مردم قم از زائران اربعین آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین در مراسم آغاز فعالیت قرارگاه مردمی اربعین که شب گذشته در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه از ۳۱ مردادماه مواکب قرارگاه آمادگی میزبانی از زائران را دارند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، برای هر زائری که وارد شهر مقدس قم می‌شود، پیامکی حاوی لینک سایت قرارگاه مردمی اربعین ارسال می‌شود و نسبت به خدمات قرارگاه آگاهی پیدا می‌کند.

قربانی کرم با اشاره به اینکه در این سامانه نیازمندی‌های زائران و خدمات مواکب استان جانمایی شده است، عنوان کرد: زائرین بعد از ثبت نام در سایت قرارگاه به آدرس www.hikarbala.com، به اولین موکب دارای ظرفیت که در نزدیک‌ترین مسیر تردد زائر باشد، هدایت می‌شوند.

وی افزود: همچنین زائران مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره‌گیری ۱۳۷ و یا ارسال عدد ۸۲ را به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ از خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین در قم اطلاع پیدا کنند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری در اربعین ۱۴۰۲ میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر در طول این ۲۵ روز است و مجموعه قرارگاه مردمی اربعین استان امسال آمادگی پذیرش روزانه ۱۵ هزار زائر را دارد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول