اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بازگشت چند جایگاه سی ان جی تعطیل شده به مدار در یزد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد با بیان این‌که مالک جایگاه‌های تعطیل شده شهرداریست، از پیگیری برای بازگشت به چرخه سوخت رسانی این جایگاه‌ها خبرداد.

بازگشت چند جایگاه سی ان جی تعطیل شده به مدار در یزد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عبدالرضا انتظاری صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این‌که چهار جایگاه CNG در شهر یزد دچار مشکل فنی شده‌اند، اظهار کرد: مالک این جایگاه‌ها شهرداری یزد است و مکاتبات زیادی با آن‌ها برای پیگیری تعمیرات این جایگاه‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به این‌که تعمیرا ت مبالغ سنگینی را می‌طلبد و شاید در بحث تامین نقدینگی  شهرداری با مشکل مواجه شده است، افزود: پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت تا هر چه زودتر این جایگاه‌ها به چرخه توزیع سوخت برگردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر تعداد جایگاه‌های CNG در شهر یزد به تعدادی است که این جایگاه‌ها تقریبا با ۵۰ الی ۶۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند و فشاری روی دیگر جایگاه‌ها نیست.

انتظاری همچنین در رابطه با کارت سوخت بنزین تصریح کرد: با اقدامات بسیار خوبی که صورت گرفته است در کمترین زمان ممکن تولید و ارسال کارت به متقاضیان صورت می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به آمار سامانه هوشمند استان یزد، تقریبا همه مردم استان کارت سوخت خودشان را دریافت کرده‌اند و اگر کارت سوخت به دستشان نرسیده است از طریق اداره پست می‌توانند پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان یزد در پایان از شهروندان خواست هنگام مراجعه به جایگاه‌ها حتما از کارت شخصی خودشان استفاده کنند و خاطرنشان کرد: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ماه، ۹۰ درصد سوخت گیری داخل جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی باید با کارت شخصی انجام شود.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول