اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

چرا نخستین سینمای دانش‌آموزی افتتاح نشد؟

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره دلیل عدم افتتاح سینمای دانش‌آموزی در هفته گذشته، گفت: هفته گذشته برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش زیاد بود و به همین دلیل برنامه افتتاح سینمای دانش‌آموزی را به زمان دیگر موکول کرده‌ایم.

چرا نخستین سینمای دانش‌آموزی افتتاح نشد؟

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 17 مرداد در نشست با اصحاب رسانه گفت: «هفته آینده سینمای دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می‌شود».

اما اولین سینمای دانش‌آموزی که قرار بود در خیابان خالد اسلامبولی(وزرا سابق) راه‌اندازی شود، افتتاح نشد؛ علامتی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: قرار ما این بود که اولین سینمای دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شود اما هفته گذشته برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش زیاد بود و به همین دلیل برنامه افتتاح را به زمان دیگر موکول کردیم.

وی ادامه داد: سینمای دانش‌آموزی آماده است و به‌زودی مراسم افتتاحیه اولین سینمای دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این خصوص گفت: بعد از افتتاح اولین سینمای دانش‌آموزی، ۳۰ سالن در کانون‌های سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد؛ در این سینما، بچه‌ها کتاب می‌خرند و با فیش آن، فیلم می‌بیند. 

وی ادامه داد: به‌زودی آثار خارجی مناسب کودک خریداری و دوبله می‌کنیم تا در این سالن‌ها به نمایش در آیند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول