اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لایحه اصلاح بودجه سال 1402 قبل از برنامه هفتم در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق نظر کمیسیون برنامه و بودجه، لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور قبل از بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مطرح و بررسی می‌شود.

لایحه اصلاح بودجه سال 1402 قبل از برنامه هفتم  در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور، گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه که با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دولت در نظر دارد پیشنهادات جدیدی برای لایحه اصلاح بودجه سال 1402 به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: مقرر شد مدتی این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه بماند تا آخرین نظرات دولت برای کمیسیون ارسال شود و براساس آخرین نظارات دولت و پیشنهادات کمیسیون، لایحه اصلاح بودجه سال 1402 مورد بررسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: طبق نظر کمیسیون برنامه و بودجه لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور قبل از بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مطرح و بررسی شود، چون مواد مهمی در این لایحه اصلاحی آمده است امیدواریم به فوریت بررسی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: چون مجلس شورای اسلامی دو فوریت این لایحه را نپذیرفت، دولت در نظر دارد با پیشنهادهایی که مجلس هم با آن موافق است، این لایحه را پیش ببرد و کمیسیون برنامه و بودجه نظرش آن است که نشست‌های مشترکی بین دولت و مجلس برگزار تا هر چه زودتر نظرات و پیشنهادات نهایی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول