اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

عزیزی: سفرای بی خاصیت دانمارک و سوئد باید اخراج شوند

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حضور سفرای دانمارک و سوئد در ایران هیچ خاصیتی ندارد، گفت: سفرای بی خاصیت این 2 کشور باید اخراج شوند.

عزیزی: سفرای بی خاصیت دانمارک و سوئد باید اخراج شوند

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به احضار کارداران سوئد و دانمارک به وزارت امور خارجه، گفت: وزارت امور خارجه ما بجای احضار کارداران سوئد و دانمارک، باید سفرای بی خاصیت این ۲ کشور را اخراج کند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که ما از طریق بعضی گروه‌های شیطانی در این مدت مشاهده کردیم موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین و مومنین شد، افزود: عموماً این افراد درس گرفته مکتب بیگانگان، دشمنان اسلام و بشریت هستند. ما از این پرورش یافتگان مکتب شیاطین جز این توقع و انتظار نداشتیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبق دستورات صریح اسلام یقینا انتقام سخت و  بازدارنده را به موقع خواهیم گرفت. قطعا اقدام ما برای همه کسانی که دست به این عمل شنیع زدند پشیمان کننده خواهد بود.

عزیزی خاطر نشان کرد: باید وزارت امور خارجه از مسیر دیپلماتیک و از سایر ظرفیت‌های در اختیار استفاده کند تا جلوی این رفتار‌های نابخردانه گرفته شود و هیچ کس به خود جرأت چنین اعمال موهنی را ندهد.

سیلوان مومیکا، 37 ساله، شهروند عراقی پس از اینکه پلیس سوئد به وی اجازه داد تا تظاهراتی ترتیب دهد و یک نسخه از قرآن را بسوزاند، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی استکهلم به آتش کشید. او بار دیگر با حمایت پلیس سوئد به قرآن کریم هتاکی کرد و پرچم عراق را آتش زد. در دانمارک هم گروه‌های راست افراطی چندین اقدام در راستای هتک حرمت به قرآن سازماندهی کردند.

وزارت امرو خارجه عصر امروز یکشنبه کارداران سفارخانه های دانمارک و سوئد را جداگانه در اعتراض به تداوم اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم احضار کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول