اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مدال المپیک پاریس هدف اصلی بانوی جوان تیرانداز ایران

ملی پوش تفنگ کشورمان بعد از کسب سهمیه المپیک گفت که امیدوار است بتواند در این بازی‌ها مدال کسب کند.

مدال المپیک پاریس هدف اصلی بانوی جوان تیرانداز ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شرمینه چهل‌امیرانی موفق شد با عنوان پنجمی سهمیه المپیک پاریس را گرفت. 

وی درباره حضورش در تیم ملی و کسب سهمیه، گفت: ۲ سال است که به صورت حرفه‌ای تیراندازی کار می‌کنم. کم کم تجهیزات را کامل کردم و فروردین امسال به تیم ملی دعوت شدم. اوایل لباس شخصی نداشتم و رکوردها هم بالا نبود چون لباس در تیراندازی خیلی تاثیرگذار است اما وقتی لباس گرفتم و حدود ۲-۳ هفته تمرین کردم رکورد من در مسابقات آزاد بالا رفت و به اردو دعوت شدم.تمرینات مستمر در اردو هم به پیشرفت رکوردم کمک کرد.

وی درباره اینکه پیش از این در مسابقه مسابقات یونیورسیاس شرکت کرده بودی و با عملکرد خوبی که داشتی باعث شد کادر فنی تو را به عهده تیم ملی دعوت کنند، اظهارداشت: قطعا هر تجربه مسابقه کمک کننده است به خصوص اینکه بین‌المللی هم باشد. تجربه اول من یونیورسیاد بود و خودم را در سطح بین‌المللی سنجیدم که همین موضوع به افزایش اعتماد به نفس من کمک زیادی کرد.

چهل‌امیرانی در پاسخ به این سوال که در مسابقه آرامش زیادی داشتی، خاطرنشان کرد: اول از همه خانواده این اعتماد به نفس را داد و بعد هم کادر فنی. تمرینات و تلاشم این باور رو به من می‌داد که همان عملکرد را در مسابقات جهانی هم داشته باشم و بدانم از حریفانم چیزی کم ندارم چون در درجه اول آدم باید به کارش باور داشته باشد و بعد برای آن تلاش کند. 

ملی پوش تفنگ کشورمان در پاسخ به این سوال که برای موفقیت در المپیک پاریس چه برنامه‌ای داری؟ گفت: بعد از چند روز استراحت دوباره با جدیت تمرینات را شروع می‌کنیم. ما مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم بنابراین باید با جدیت بیشتری تلاش کنم.

امیرانی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه قبل از مسابقات جهانی چه تصوری داشتی و حالا با پایان این مسابقات چه تصویرسازی از المپیک پاریس داری؟ یادآور شد: من قبل از مسابقات وقتی آماده‌سازی سکوها را برای اهدای مدال انجام می‌دادند خودم را روی سکو می‌دیدم حالا فینال المپیک و مدال المپیک به تصویرسازی من اضافه شده است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول