اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

جوکار: دولت و مجلس انقلابی با اتحاد به دنبال حل مشکلات اصلی کشور و مردم باشند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اتحاد دولت و مجلس گفت:دولت و مجلس انقلابی باید از مسائل اختلاف انگیز پرهیز کرده و به دنبال حل مشکلات اصلی کشور و مردم باشند.

جوکار: دولت و مجلس انقلابی  با اتحاد به دنبال حل مشکلات اصلی کشور و مردم باشند

محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس با اشاره  به ضرورت هماهنگی بین قوا و سران سه قوه گفت: ما شاهد هستیم که جلسات مشترک سران قوا مرتب برگزار می شود و دیروز شنبه هم نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد‌.

وی با بیان اینکه اختیاراتی به شورای عالی هماهنگی قوا داده شد، افزود: هدف این نشست‌ها و تعاملات سران قوا، حل مشکلات اصلی کشور و تسهیل امور اداری است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص تلاش برخی افراد برای اختلاف اندازی میان قوا، گفت: اختلاف نظر در برنامه‌ها خوب و موجب پویایی است. اما اختلافات شخصی و جناحی بسیار خطرناک و غیر قابل قبول است.

جوکار تاکید کرد: دولت و مجلس فعلی انقلابی هستند باید در کنار هم مشکلات اصلی کشور و مردم را حل کنند. ملت انتظار دارند دولت و مجلس در کنار هم باشند از مسائل متفرقه بپرهیزند.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد مجلس و دولت رمز موفقیت است، به بررسی لایحه هفتم توسعه در مجلس اشاره کرد و گفت: هماهنگی بین مجلس شورای اسلامی و دولت در این زمینه خوب است. قانون برنامه توسعه کشور باید بر اساس سیاست‌های کلی باشد. اگر خارج از سیاست‌های کلی قانونی تصویب شود آن قانون در اکثر موارد به نتیجه نمی‌رسد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مجلس باید با هماهنگی دولت مصوبات کمیسیون تلفیق را بررسی کند تا در عمل قابلیت اجرا داشته باشد.

جوکار تاکید کرد: تعامل و ارتباط دو سویه دولت و مجلس حائز اهمیت است. تحقق اهداف برنامه به صورت کامل مبتنی بر سیاست های کلی در گرو این تعاملات سازنده است تا برنامه راهگشا مرقوم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول