اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حاج قاسم ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت

برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت به طوری‌که هر وقت به اهواز می‌آمد حتما به او سر می‌زد.

حاج قاسم ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عارف هاشمی برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی امروز در مراسم تشییع پیکر پاک مادر شهید علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز اظهار کرد: از همه عزیزانی که امروز در مراسم تشییع مادر خود حضور یافتند تشکر می‌کنم این مادر شهید به نوعی مادر معنوی همه ملت ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: زمانی‌که انقلاب و جنگ شد مادر شهید علی هاشمی پابه‌پای پسرش بود و او را یاری می‌کرد و متاسفانه خیلی از مطالب و خاطرات امروز همراه با این مادر دفن شد.

برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی تصریح کرد: حاج خانم یکی از بانوان انقلابی منطقه حصیرآباد بود و در همه صحنه‌ها در کنار فرزند برومندش حضور داشت.

وی اضافه کرد: وقتی که جنگ شد نه شهید علی هاشمی و نه مادر بزرگوارش علم جنگ را نداشتند ولی مادر شهید هاشمی از همان ابتدا خانه خود را برای پذیرایی از رزمندگان مهیا کرده بود.

هاشمی اضافه کرد: مادرم از همان ابتدای جنگ و دفاع مقدس خانه خودش را برای تهیه مواد غذایی برای رزمندگان تیپ 85 و سپاه حمیدیه آماده کرد و همیشه پذیرای رزمندگان اسلام بود.

وی یادآور شد: امروز مادر شهید علی هاشمی در کنار شهدایی آرام گرفت که برای بسیاری از آنها سفره پهن کرده بود و این شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس به خانه او آمده بودند.

برادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در ادامه سخنان خود انس و الفت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با مادر شهید علی هاشمی عجیب توصیف کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ارتباط عاطفی عجیبی با مادرم داشت به طوری‌که هر وقت به اهواز می‌آمد حتما به او سر می‌زد.

هاشمی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی حتی موقعی که در پایتخت هم حضور داشت ارتباطش با مادر شهید علی هاشمی قطع نمی‌شد و مرتب با او در تماس بود.

برادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با ارتباطی که با مادر شهید هاشمی داشت نگذاشت که وی نبود فرزندش را حس کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول