اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تقدیر قوه قضائیه از فرزاد بادپا

طی مراسمی در مرکز وکلای قوه قضائیه از «فرزاد بادپا» که با اقدام به موقع و شجاعانه خود، فرد تروریست را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) زمین گیر کرد، تقدیر شد.

تقدیر قوه قضائیه از فرزاد بادپا

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، طی مراسمی از «فرزاد بادپا» که با اقدام به موقع و شجاعانه خود، فرد تروریست را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) زمین گیر کرد، در مرکز وکلا قوه قضائیه تقدیر شد.

حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه صبح امروز در مراسم گرامیداشت فرزاد بادپا، بیان کرد: عزتی که خداوند به بندگانش عطا می‌کند واسطه به جایگاه اجتماعی و مدرک تحصیلی او نیست. 

وی ادامه داد: آقای بادپا برادر عزیز ما گفت که من سوادی ندارم اما صحبت هایی را مطرح کردند که اساتید ما نیز نمی توانند انها را مطرح کنند. 

عبدلیان‌پور خاطرنشان کرد: این اقدام تروریستی با چندین ماه برنامه ریزی و با کمک سرویس های خارجی صورت گرفته بود که در پی دستگیری این فرد، همکاران او هم دستگیر شدند. این تروریست از درب خروجی از سوی بازار وارد حرم مطهر شاهچراغ وارد شده بود. 

وی افزود: همه برنامه ریزی ها انجام شده بود اما فکر اینکه یک جوان پهلوان پا در میدان می گذارد را نکرده بودند. این جوان در لحظه تصمیم گرفت و اجرا کرد. اگر بسیاری از ما در آن موقعیت بودیم، دست به چنین اقدامی نمی زدیم. 

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه با بیان اینکه حضرت شاهچراغ ولایت پذیر بودند، گفت: ان شالله ما نیز همانند ایشان ولایتمدار باشیم. 

عبدلیان‌پور بیان کرد: سه مقطع از سال، چای خانه اصلی صحن کوثر امام رضا (ع) به مدت یک هفته در اختیار مرکز وکلا قوه قضائیه است. از اقای بادپا دعوت می کنیم که در این مدت کنار ما باشند. تشکر و سلام ویژه رییس قوه را به اقای بادپا ابلاغ می‌کنم و به نمایندگی از خانواده بزرگ قوه قضائیه از اقای بادپا تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه اقای بادپا به عنوان عضو افتخاری مرکز وکلا می پذیریم بیان کرد: ایشان و خانواده گرامیشان هر زمانی که پیگیری قضائی داشتند، مرکز وکلا به صورت رایگان انجام خواهد داد‌. خوشحالیم که امروز خداوند افتخار میزبانی این قهرمان ملی را به ما داده است. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول