اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

اخذ ۲۴ نمونه تست دوپینگ از کشتی آزاد و فرنگی

ماموران نادو با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی تست دوپینگ گرفتند.

اخذ ۲۴ نمونه تست دوپینگ از کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فاصله حدودا یک ماهی که به بازی‌های آسیایی هانگژو زمان باقی مانده ماموران نادو(ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در تمرینات تیم‌های ملی رشته‌های مختلف حضور داشتند و تست دوپینگ گرفتند.

فرزاد شارکی قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه چه تعداد نمونه از رشته‌های اعزامی تست گرفته شده، گفت: از ۲۱ رشته و ماده ورزشی ۱۶۴ نمونه تست گرفتیم که به جز همان یک مورد که کوراش خودش اعلام کرده بود نمونه مثبتی نداشتیم. 

وی افزود: البته نمونه‌ها در زمان‌های مختلف گرفته شده و هنوز جواب همه آنها نیامده است. از رشته‌های توپی هنوز تست نگرفته‌ایم در رشته ژیمناستیک و شمشیربازی هم نمونه‌ها باید کامل شود. 

شارکی درباره اینکه کشتی به مسابقات جهانی صربستان اعزام می‌شود آیا از آنها تست گرفته شده، تصریح کرد: ما با یک تیر ۲ نشان زدیم؛ برای کشتی هم آسیایی و هم جهانی با هم تست گرفتیم. البته ترکیب آسیایی هنوز مشخص نیست به همین دلیل ما از همه آنهایی که در اردو بودند تست گرفتیم که روز سه‌شنبه ارسال کردیم احتمالا امروز به آزمایشگاه خواهد رسید. ۱۱ نمونه از کشتی آزاد و ۱۳ نمونه از فرنگی تست گرفتیم که حدود ۲ هفته زمان لازم است تا جواب اعلام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول